Tarinat, jotka rakentavat brändiä
Lehtemme on jälleen täynnä mielenkiintoisia tarinoita ja loistavia ravintoloita. Pääjutun Kultaranta Resort on tietoisesti halunnut asiakaskuntansa olevan golfpiirejä laajempi ja turkulainen Dennis on legendaarinen pizzeria, jonka maine on saanut kasvaa jo 50 vuotta.
Jokaisella ravintolalla on oma tarinansa ja brändinsä, joko tietoisesti rakennettu tai luontaisesti syntynyt. Brändissä yhdistyvät kaikki mielikuvat ja tunteet, jotka meillä on ajatellessamme yritystä tai tuotetta. Jos ravintoloilla on brändi, joka muodostuu asiakkaiden tuntemuksista ja kokemuksista, on se myös tukulla. Metro-tukulla brändi on syvällinen valinta, joka perustuu vahvuuksiimme ja strategiaamme.
Kuten lehden näkökulmakirjoituksessakin todetaan, on ravintola-alalla ja myös meillä Metro-tukussa ihmiset ja heidän välisensä suhteet kaiken keskiössä. Syvällinen toimialakohtainen tietämyksemme ja ravintola-alan tuntemuksemme perustuu vuosikymmenten kokemukseen ja läheiseen yhteistyöhön asiakkaidemme kanssa, jotka tunnemme henkilökohtaisesti.
Haluamme erottua, mikä näkyy aitoudessa ja luontaisessa kyvykkyydessämme kohdata asiakkaamme. Haluamme olla läsnä arjen keskellä, siellä missä ravintola-alan tekijät ja yrittäjät tarvitsevat meitä eniten. Kyse on yhteyksistä ja tarinoista. Yhdessä luomme asioita, joilla on merkitystä.
Tarinat ravintoloissa syntyvät lukuisten yksityiskohtien, historian, miljöön, ruoan, juoman, viinin ja ihmisten vuorovaikutuksessa. Jokainen kohtaaminen on mahdollisuus vahvistaa tätä
yhteyttä. Tarinat, joita Metro-tukulla kerromme, ja kokemukset, joita tarjoamme, rakentavat meidän ja asiakkaidemme brändiä päivä päivältä.
Tehdään yhdessä Suomen ravintola-alasta monipuolinen ja elinvoimainen,
Metro-tukun B2B liiketoimintajohtaja Riitta Hirvi
Katso myös nämä