Tavoitteena yksi Michelin-tähti
Ravintola Kajon Veli-Matti ”Vellu” Lampinen haluaa nostattaa Tampereen ruokaturistien kartalle. Kirkkautta ja konkretiaa pyrkimykseen tuo...
Blogi > Gastronomie 1/2025 - Suurempaa luvassa
Lehtemme on jälleen täynnä mielenkiintoisia tarinoita ja loistavia ravintoloita. Pääjutun Kultaranta Resort on tietoisesti halunnut asiakaskuntansa olevan golfpiirejä laajempi ja turkulainen Dennis on legendaarinen pizzeria, jonka maine on saanut kasvaa jo 50 vuotta.
Jokaisella ravintolalla on oma tarinansa ja brändinsä, joko tietoisesti rakennettu tai luontaisesti syntynyt. Brändissä yhdistyvät kaikki mielikuvat ja tunteet, jotka meillä on ajatellessamme yritystä tai tuotetta. Jos ravintoloilla on brändi, joka muodostuu asiakkaiden tuntemuksista ja kokemuksista, on se myös tukulla. Metro-tukulla brändi on syvällinen valinta, joka perustuu vahvuuksiimme ja strategiaamme.
Kuten lehden näkökulmakirjoituksessakin todetaan, on ravintola-alalla ja myös meillä Metro-tukussa ihmiset ja heidän välisensä suhteet kaiken keskiössä. Syvällinen toimialakohtainen tietämyksemme ja ravintola-alan tuntemuksemme perustuu vuosikymmenten kokemukseen ja läheiseen yhteistyöhön asiakkaidemme kanssa, jotka tunnemme henkilökohtaisesti.
Haluamme erottua, mikä näkyy aitoudessa ja luontaisessa kyvykkyydessämme kohdata asiakkaamme. Haluamme olla läsnä arjen keskellä, siellä missä ravintola-alan tekijät ja yrittäjät tarvitsevat meitä eniten. Kyse on yhteyksistä ja tarinoista. Yhdessä luomme asioita, joilla on merkitystä.
Tarinat ravintoloissa syntyvät lukuisten yksityiskohtien, historian, miljöön, ruoan, juoman, viinin ja ihmisten vuorovaikutuksessa. Jokainen kohtaaminen on mahdollisuus vahvistaa tätä
yhteyttä. Tarinat, joita Metro-tukulla kerromme, ja kokemukset, joita tarjoamme, rakentavat meidän ja asiakkaidemme brändiä päivä päivältä.
Tehdään yhdessä Suomen ravintola-alasta monipuolinen ja elinvoimainen,
Metro-tukun B2B liiketoimintajohtaja Riitta Hirvi.
Wihuri Metro-tukku
Olemme ravintola-alan asiantuntijoita ja yksi Suomen johtavista horeca-alan tukuista. Tunnemme alan läpikotaisin ja seuraamme sen kehitystä ja trendejä tarkasti, jotta asiakkaamme voivat menestyä. Tuomme ammattitaitomme ja kokemuksemme asiakkaiden käyttöön henkilökohtaisella palvelulla sekä paikallisesti palvelevissa pikatukuissamme. Emme tarjoa vain raaka-aineita, vaan harkitun valikoiman ja ratkaisuja, kuten Metro Fresh Cut ja Metro Wines, helpottamaan arkea sekä tehostamaan toimintaa. Tehtävänämme on varmistaa, että asiakkaamme voivat keskittyä siihen, missä he ovat parhaimmillaan.