Kesän kysytyimmät – hevivinkit sesonkiin
Kesä on kotimaisten kasvisten juhla-aikaa. Lue Metro-tukun asiantuntijoiden vinkit hevin hyödyntämiseen.
Blogi > Lihaton lokakuu – vielä ehtii säväyttää kasvisvaihtoehdoilla
Yli kymmenen vuotta lihaton lokakuu on kannustanut kokeilemaan kasvipainotteista ruokavaliota kuukauden ajan. Kasvisannos on hyvä valinta lokakuun jälkeenkin, joten muista kertoa se ravintola-asiakkaalle ja löydä uusia mahdollisuuksia monipuolisesta valikoimastamme.
Kasvisvaihtoehtoja kannattaa suosia terveys- ja ympäristösyistä, mutta ovat ne yksinkertaisesti herkullisiakin. Tuotelaadun asiantuntija Annukka Hentilä listaa, miksi kasvisvaihtoehtoja kannattaa tarjota ja mitä niistä kannattaa siis viestiä. Nappaa myös tuote- ja reseptivinkit!
1. Kasvisruoka on ilmastoystävällisempi vaihtoehto
2. Monista kasvisvaihtoehdoista on helppo koostaa edullisia aterioita
3. Kasvisruoka on eettinen valinta
4. Monipuolisesti koostettu kasvisruoka edistää terveyttä mm. lisäämällä kuidun saantia
Suomalaiset marjat:
Suomalaiset kasvikset:
Fresh Cut Valkokaalisuikale 1,5mm 2,5kg
Fresh Cut Valkokaalisuikale 3mm 2,5kg
Metro kidneypavut suolaliemessä 2,5/1,5kg
Metro kikherneet suolaliemessä 2,5/1,5kg
Metro vegaaninen majoneesi 60% 2,5kg
Metro vegaaninen kevytmajoneesi 35% 2,5kg
Muista hyödyntää myös markkinoiden monipuolisin vegaanivalikoima Metro Vegan, jonka hyödyntämiseen reseptiikkamme tuo tukea. Oletko jo tutustunut savustettuihin osterivinokkaisiin ja hiillostettuun salaattiin sekä muuhun vegaaniseen reseptiikkaamme?
Wihuri Metro-tukku
Olemme ravintola-alan asiantuntijoita ja yksi Suomen johtavista horeca-alan tukuista. Tunnemme alan läpikotaisin ja seuraamme sen kehitystä ja trendejä tarkasti, jotta asiakkaamme voivat menestyä. Tuomme ammattitaitomme ja kokemuksemme asiakkaiden käyttöön henkilökohtaisella palvelulla sekä paikallisesti palvelevissa pikatukuissamme. Emme tarjoa vain raaka-aineita, vaan harkitun valikoiman ja ratkaisuja, kuten Metro Fresh Cut ja Metro Wines, helpottamaan arkea sekä tehostamaan toimintaa. Tehtävänämme on varmistaa, että asiakkaamme voivat keskittyä siihen, missä he ovat parhaimmillaan.