Juustoportin Hyvin on aidosti sokeroimaton ja makeutusaineeton tuoteperhe
Juustoportin sokeroimaton ja makeutusaineeton Hyvin-tuotesarja kasvaa horeca-kokoon!
Blogi > Hyvin uutta Juustoportilta
Aidosti sokeroimattomat ja makeutusaineettomat on-the-go-tuotteet.
Aidosti sokeroimattomat ja makeutusaineettomat uutuudet Juustoportilta
Juustoportin sokeroimaton ja makeutusaineeton Hyvin-tuotesarja kasvaa nimensä mukaisesti Hyvin! Kevät toi tullessaan monta uutuutta vastaamaan lisääntyvää välipala- ja on-the-go-tuotteiden kysyntää.
Nyt suuren suosion saavuttanutta Hyvin kaakaojuomaa saa kätevässä mukaan otetavassa 250 ml:n kokoisessa on-the-go-pakkauksessa.
Täysin uusi tuote on Hyvin mustikkakeitto, jota saa niin isossa kilon pakkauksessa kuin näppärässä 250 gramman on-the-go-pakkauksessa. Mustikan kaveriksi tuomme myös vadelma-mansikkakeiton pienempään 250 gramman pakkaukseen.
Lisäksi Hyvin-tuoteperhettä tulevat täydentämään kolme ihastuttavan täyteläistä ja suussa sulavan herkullista kreikkalaista jogurttia. Makuina ovat mustikka-omena, päärynä-raparperi ja mango.
Juustoportti Hyvin kaakaojuoma 250 ml laktoositon
Juustoportti Hyvin mustikkakeitto 1 kg
Juustoportti Hyvin mustikkakeitto 250 g
Juustoportti Hyvin vadelma-mansikkakeitto 250 g
Juustoportti Hyvin kreikkalainen jogurtti 150 g mustikka-omena laktoositon
Juustoportti Hyvin kreikkalainen jogurtti 150 g päärynä-raparperi laktoositon
Juustoportti Hyvin kreikkalainen jogurtti 150 g mango laktoositon
Katso myös muut Juustoportin tuotteet
Wihuri Metro-tukku
Olemme ravintola-alan asiantuntijoita ja yksi Suomen johtavista horeca-alan tukuista. Tunnemme alan läpikotaisin ja seuraamme sen kehitystä ja trendejä tarkasti, jotta asiakkaamme voivat menestyä. Tuomme ammattitaitomme ja kokemuksemme asiakkaiden käyttöön henkilökohtaisella palvelulla sekä paikallisesti palvelevissa pikatukuissamme. Emme tarjoa vain raaka-aineita, vaan harkitun valikoiman ja ratkaisuja, kuten Metro Fresh Cut ja Metro Wines, helpottamaan arkea sekä tehostamaan toimintaa. Tehtävänämme on varmistaa, että asiakkaamme voivat keskittyä siihen, missä he ovat parhaimmillaan.