Uudistunut laivaranta Palas avautunut onnistuneesti Metro-tukun tuella
Laivaranta Palas on herännyt uuteen loistoon, kun yrittäjäpariskunta Poolo Huttunen ja Milla Ylinampa ovat remontoineet sataman ravintolan ja...
Blogi > Asiakastiedote: tuotesaatavuus
Hei asiakkaamme,
Metro-tukun tuotesaatavuudessa esiintyy edelleen haasteita poikkeuksellisen alkuvuoden jäljiltä. Tällä hetkellä tavarantoimittajat päivittävät ja nostavat valikoimiaan takaisin normaaliin perustuen arvioon tulevasta. Myös Metro-tukun varasto täyttyy parhaillaan ja varmuusvarastoja on nostettu, mutta tuotepuutteita saattaa edelleen esiintyä heinä-elokuun aikana.
Ravintoloiden avaamiseen elokuussa kannattaa valmistautua hyvissä ajoin. Koska näkemys kaikkialla elokuun tilanteesta on vielä hyvin avoin, auttaa ennakointi tilauksissa kaikkia osapuolia. Toivomme siis, että otatte tämän ennakoinnin huomioon miettiessänne ja tehdessänne alkusyksyn tilauksia.
Terveisin
Metro-tukku
Asiakaspalvelumme palvelee sinua ma-pe klo 7 – 16, p. 0200 50 200 ja asiakaspalvelu.metro@wihuri.fi
Wihuri Metro-tukku
Olemme ravintola-alan asiantuntijoita ja yksi Suomen johtavista horeca-alan tukuista. Tunnemme alan läpikotaisin ja seuraamme sen kehitystä ja trendejä tarkasti, jotta asiakkaamme voivat menestyä. Tuomme ammattitaitomme ja kokemuksemme asiakkaiden käyttöön henkilökohtaisella palvelulla sekä paikallisesti palvelevissa pikatukuissamme. Emme tarjoa vain raaka-aineita, vaan harkitun valikoiman ja ratkaisuja, kuten Metro Fresh Cut ja Metro Wines, helpottamaan arkea sekä tehostamaan toimintaa. Tehtävänämme on varmistaa, että asiakkaamme voivat keskittyä siihen, missä he ovat parhaimmillaan.