
Metro-tukun asiakaspalvelu
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Asiakaspalvelun blogi > Metro-tukun verkkokaupan ohjeet ja vinkit
Metro-tukun asiakaspalvelun vinkit tilaamiseen
Katso usein kysytyt kysymykset
Asiakasraportointi
Wihuri Metro-tukku toi asiakkaan käyttöön digitaaliset itseladattavat raportit. Raporttien kautta asiakas voi tarkastella ostoja ja toimitusvarmuutta omalle toiminnalle sopivana ajankohtana.
Lataa tästä asiakasraportoinnin ohjeet
Metro-tukun pika-ohje
Pika-ohjeen lyhyt kuvaus / sisältö
Lataa tästä Metro-tukun pika-ohje
Metro mobiili
Metro mobiilin lyhyt kuvaus / sisältö
Metro Mobiili inventaario
Downloadable guides for Metro-tukku online store
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Wihuri Metro-tukku
Olemme ravintola-alan asiantuntijoita ja yksi Suomen johtavista horeca-alan tukuista. Tunnemme alan läpikotaisin ja seuraamme sen kehitystä ja trendejä tarkasti, jotta asiakkaamme voivat menestyä. Tuomme ammattitaitomme ja kokemuksemme asiakkaiden käyttöön henkilökohtaisella palvelulla sekä paikallisesti palvelevissa pikatukuissamme. Emme tarjoa vain raaka-aineita, vaan harkitun valikoiman ja ratkaisuja, kuten Metro Fresh Cut ja Metro Wines, helpottamaan arkea sekä tehostamaan toimintaa. Tehtävänämme on varmistaa, että asiakkaamme voivat keskittyä siihen, missä he ovat parhaimmillaan.