Metro-tukun asiakaspalvelu
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Asiakaspalvelun blogi > Metro-tukun verkkokaupan ohjeet ja vinkit
Metro-tukun asiakaspalvelun vinkit tilaamiseen
Katso usein kysytyt kysymykset
Asiakasraportointi
Wihuri Metro-tukku toi asiakkaan käyttöön digitaaliset itseladattavat raportit. Raporttien kautta asiakas voi tarkastella ostoja ja toimitusvarmuutta omalle toiminnalle sopivana ajankohtana.
Lataa tästä asiakasraportoinnin ohjeet
Metro-tukun pika-ohje
Pika-ohjeen lyhyt kuvaus / sisältö
Lataa tästä Metro-tukun pika-ohje
Metro mobiili
Metro mobiilin lyhyt kuvaus / sisältö
Metro Mobiili inventaario
Downloadable guides for Metro-tukku online store
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Wihuri Metro-tukku
Olemme yksi Suomen johtavista päivittäistavara-alan tukkukaupoista, pikatukkuverkostomme kattaa koko Suomen. Alusta asti meille on ollut tärkeää kehittää toimintaamme siten, että voimme rakentaa menestyvää liiketoimintaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Visionamme on olla tukkukaupassa Suomen luotettavin kumppani. Tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja innovatiivisia palveluratkaisuja sekä helppoa asiointia verkkokaupassamme ja Metro-pikatukuissa. Käytössäsi ovat myynnin ja valikoimahallinnan ammattilaiset, jotka tuntevat oman asiakasryhmänsä tuotteet, toimintamallin ja erityistarpeet. Kehitämme koko ajan tuotevalikoimaamme vastaamaan asiakkaidemme toiveita ja tarpeita tiiviissä yhteistyössä tavarantoimittajiemme kanssa.