Metro-tukun asiakaspalvelu
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Asiakaspalvelun blogi > 020-alkuiset puhelinnumerot poistuivat käytöstä
Kaikki Wihurin Metro-tukun aiemmin käytössä olleet henkilökohtaiset 020-alkuiset puhelinnumerot ovat poistuneet käytöstä. Tavoitat yhteyshenkilösi matkapuhelinnumerosta, jonka löydät yhteystiedot-kohdasta sivujemme alapalkista.
Yhteiskäytössä olevat puhelinnumeromme kuten asiakaspalvelu, tukut sekä varaston ja logistiikan puhelinnumerot säilyvät edelleen 020-alkuisina.
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Wihuri Metro-tukku
Olemme yksi Suomen johtavista päivittäistavara-alan tukkukaupoista, pikatukkuverkostomme kattaa koko Suomen. Alusta asti meille on ollut tärkeää kehittää toimintaamme siten, että voimme rakentaa menestyvää liiketoimintaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Visionamme on olla tukkukaupassa Suomen luotettavin kumppani. Tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja innovatiivisia palveluratkaisuja sekä helppoa asiointia verkkokaupassamme ja Metro-pikatukuissa. Käytössäsi ovat myynnin ja valikoimahallinnan ammattilaiset, jotka tuntevat oman asiakasryhmänsä tuotteet, toimintamallin ja erityistarpeet. Kehitämme koko ajan tuotevalikoimaamme vastaamaan asiakkaidemme toiveita ja tarpeita tiiviissä yhteistyössä tavarantoimittajiemme kanssa.