Metro-tukun asiakaspalvelu
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Asiakaspalvelun blogi > Sopu löytyi kaupan alalle, lakko peruuntui
Päivitetty 13.2.2023
12.2.2023 osapuolten välille löytyi sopu, ja ilmoitetut työtaistelut peruuntuvat. PAMin hallitus on hyväksynyt Kaupan liiton kanssa saavutetun työehtosopimusratkaisun kaupan alalle.
Wihuri Metro-tukun K3-logistiikkakeskuksen ja toimitusten tilanne on palautunut normaaliksi.
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Wihuri Metro-tukku
Olemme yksi Suomen johtavista päivittäistavara-alan tukkukaupoista, pikatukkuverkostomme kattaa koko Suomen. Alusta asti meille on ollut tärkeää kehittää toimintaamme siten, että voimme rakentaa menestyvää liiketoimintaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Visionamme on olla tukkukaupassa Suomen luotettavin kumppani. Tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja innovatiivisia palveluratkaisuja sekä helppoa asiointia verkkokaupassamme ja Metro-pikatukuissa. Käytössäsi ovat myynnin ja valikoimahallinnan ammattilaiset, jotka tuntevat oman asiakasryhmänsä tuotteet, toimintamallin ja erityistarpeet. Kehitämme koko ajan tuotevalikoimaamme vastaamaan asiakkaidemme toiveita ja tarpeita tiiviissä yhteistyössä tavarantoimittajiemme kanssa.