
Metro-tukun asiakaspalvelu
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Asiakaspalvelun blogi > Tiedote: Ahtaus- ja kuorma-autoalan lakoista ei merkittäviä poikkeuksia toimituksiin
Keskiviikkona 15.2. klo 6.00 alkanut ahtausalan lakko sekä vuorokauden vaihtuessa alkanut kuorma-autoalan lakko eivät toistaiseksi aiheuta merkittäviä poikkeuksia Metro-tukun asiakastoimituksiin.
Ahtausalan lakko jatkuu toistaiseksi ja kuorma-autoalan lakko päättyy tiistaina 21.2. puolilta öin.
Mikäli lakkotilanteet alkavat vaikuttaa toimituksiimme, tiedotamme asiasta mahdollisimman nopeasti verkkosivuillamme.
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Wihuri Metro-tukku
Olemme ravintola-alan asiantuntijoita ja yksi Suomen johtavista horeca-alan tukuista. Tunnemme alan läpikotaisin ja seuraamme sen kehitystä ja trendejä tarkasti, jotta asiakkaamme voivat menestyä. Tuomme ammattitaitomme ja kokemuksemme asiakkaiden käyttöön henkilökohtaisella palvelulla sekä paikallisesti palvelevissa pikatukuissamme. Emme tarjoa vain raaka-aineita, vaan harkitun valikoiman ja ratkaisuja, kuten Metro Fresh Cut ja Metro Wines, helpottamaan arkea sekä tehostamaan toimintaa. Tehtävänämme on varmistaa, että asiakkaamme voivat keskittyä siihen, missä he ovat parhaimmillaan.