Metro-tukun asiakaspalvelu
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Asiakaspalvelun blogi > Tiedote: Ahtaus- ja kuorma-autoalan lakoista ei merkittäviä poikkeuksia toimituksiin
Keskiviikkona 15.2. klo 6.00 alkanut ahtausalan lakko sekä vuorokauden vaihtuessa alkanut kuorma-autoalan lakko eivät toistaiseksi aiheuta merkittäviä poikkeuksia Metro-tukun asiakastoimituksiin.
Ahtausalan lakko jatkuu toistaiseksi ja kuorma-autoalan lakko päättyy tiistaina 21.2. puolilta öin.
Mikäli lakkotilanteet alkavat vaikuttaa toimituksiimme, tiedotamme asiasta mahdollisimman nopeasti verkkosivuillamme.
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Wihuri Metro-tukku
Olemme yksi Suomen johtavista päivittäistavara-alan tukkukaupoista, pikatukkuverkostomme kattaa koko Suomen. Alusta asti meille on ollut tärkeää kehittää toimintaamme siten, että voimme rakentaa menestyvää liiketoimintaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Visionamme on olla tukkukaupassa Suomen luotettavin kumppani. Tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja innovatiivisia palveluratkaisuja sekä helppoa asiointia verkkokaupassamme ja Metro-pikatukuissa. Käytössäsi ovat myynnin ja valikoimahallinnan ammattilaiset, jotka tuntevat oman asiakasryhmänsä tuotteet, toimintamallin ja erityistarpeet. Kehitämme koko ajan tuotevalikoimaamme vastaamaan asiakkaidemme toiveita ja tarpeita tiiviissä yhteistyössä tavarantoimittajiemme kanssa.