Metro-tukun asiakaspalvelu
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Asiakaspalvelun blogi > Tiedote: 12.5. alkaen Tampereen keskusta-alueella liikenteen poikkeusjärjestelyjä
Wihuri Metro-tukun Tampereen kaupunkijakelussa esiintyy poikkeuksia 12.-28.5.2023 jääkiekon MM-kisojen johdosta.
Kaupunkijakelumme ei noudata täysin totuttuja aikaikkunoita MM-kisojen aikana, koska liikennöinti Tampereen keskusta-alueella vaikeutuu. Lukuisat liikenteen poikkeusjärjestelyt, suljetut tai rajoitetut katuosuudet sekä kisojen aikainen tavanomaista suurempi kokonaisvolyymi jakelussamme kasvattavat purkuaikojamme ja näin hidastavat kaupunkijakeluamme.
Pyrimme minimoimaan kaupunkijakelun viivästymistä parhaamme mukaan ja kiitämme ymmärryksestänne mahdollisissa aikatauluhaasteissa.
Lue lisää liikenteen rajoituksista ja poikkeusjärjestelyistä Tampereen kaupungin tiedotteesta:
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Wihuri Metro-tukku
Olemme yksi Suomen johtavista päivittäistavara-alan tukkukaupoista, pikatukkuverkostomme kattaa koko Suomen. Alusta asti meille on ollut tärkeää kehittää toimintaamme siten, että voimme rakentaa menestyvää liiketoimintaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Visionamme on olla tukkukaupassa Suomen luotettavin kumppani. Tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja innovatiivisia palveluratkaisuja sekä helppoa asiointia verkkokaupassamme ja Metro-pikatukuissa. Käytössäsi ovat myynnin ja valikoimahallinnan ammattilaiset, jotka tuntevat oman asiakasryhmänsä tuotteet, toimintamallin ja erityistarpeet. Kehitämme koko ajan tuotevalikoimaamme vastaamaan asiakkaidemme toiveita ja tarpeita tiiviissä yhteistyössä tavarantoimittajiemme kanssa.