Metro-tukun asiakaspalvelu
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Asiakaspalvelun blogi > Tiedote: ME2-myyntiyksikkö päivitetty KG- tai KPL-myyntiyksiköksi
6.6. ME2-myyntierän poiston myötä myös tilauspohjien myyntierät on päivitetty KG tai KPL-muotoon. Suosittelemme tarkistamaan tilauspohjat ennen ensimmäistä tilausta muutoksen jälkeen HeVi- ja kuivatuotteiden osalta ja varmistumaan siitä, että uudet myyntierät ovat päivittyneet oikein.
Kiitos yhteistyöstä ja pahoittelut aiheutuvasta lisävaivasta. Alla lisätietoa muutoksesta.
___________________________________________________________________________________________
Myyntiyksikkö ME2 on käytössä vain K3-asiakkailla. Muutos ei tule vaikuttamaan toimitusvarmuuteen, tilattaviin tilausmääriin, hintoihin tai myyntierittäin tilaamiseen.
Myyntiyksikön muutos vaikuttaa verkkokaupan tilauspohjiin, mutta myyntiyksikön muutokset tilauspohjiin tehdään Metro-tukulla 6.6. eikä asiakkailta vaadita toimenpiteitä.
Kuitenkin 6.6. tilauspohjien käytössä voi esiintyä tilapäisiä häiriöitä muutostöiden aikana, pahoittelemme mahdollista haittaa.
Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikkiin kysymyksiin. Tavoitat heidät 0200 50 200 tai asiakaspalvelu.metro@wihuri.fi.
Alla havainnollistava esimerkki myyntiyksikön muutoksesta Verkkokaupan silmin. Jatkossa tuotteet tilataan ME2-myyntiyksikön sijasta joko KG tai KPL-myyntiyksiköllä tuotteesta riippuen.
Tavoitteemme on palvella entistä paremmin - olemme asiakkaidemme arjessa mukana joka päivä. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla sekä chatin että palautelomakkeen kautta.
Wihuri Metro-tukku
Olemme yksi Suomen johtavista päivittäistavara-alan tukkukaupoista, pikatukkuverkostomme kattaa koko Suomen. Alusta asti meille on ollut tärkeää kehittää toimintaamme siten, että voimme rakentaa menestyvää liiketoimintaa yhdessä asiakkaidemme kanssa. Visionamme on olla tukkukaupassa Suomen luotettavin kumppani. Tarjoamme henkilökohtaista palvelua ja innovatiivisia palveluratkaisuja sekä helppoa asiointia verkkokaupassamme ja Metro-pikatukuissa. Käytössäsi ovat myynnin ja valikoimahallinnan ammattilaiset, jotka tuntevat oman asiakasryhmänsä tuotteet, toimintamallin ja erityistarpeet. Kehitämme koko ajan tuotevalikoimaamme vastaamaan asiakkaidemme toiveita ja tarpeita tiiviissä yhteistyössä tavarantoimittajiemme kanssa.